Хліб з необробленого зерна
By Юрій Борщенко at 18 December, 2009, 2:22 pm
Вживання хлібобулочних виробів з необробленого зерна допомагає боротися з підвищенням кров’яного тиску. Учені з Гарвардської школи громадського здоров’я в Бостоні (США) провели дослідження і з’ясували, що у чоловіків, в чиєму раціоні присутні такі продукти, рідше, ніж у інших, розвивається гіпертонія.
У дослідженні були задіяні 51 529 чоловіків 40-75 років, спостереження за ними велося протягом вісімнадцяти років. 31 684 випробовуваних на момент початку експерименту не хворіли на гіпертонію, рак і серцевими недугами. До закінчення спостереження підвищеним кров’яним тиском страждали 9 227 чоловік. Переважна більшість з них з’їдали щодня не більше 3 грамів хліба з необробленого зерна. А ті, хто вживав в середньому 52 грама зерна, на 19% рідше за інших хворіли на гіпертонію.
Примітно, що зв’язок між вживанням необроблених злаків і ризиком гіпертонії зберігалася незалежно від того, скільки піддослідні їли овочів і фруктів, чи брали вітаміни, чи були фізично активні і перевірялися чи на вміст в крові холестерину.
Необроблене зерно добре перетравлюється організмом і містить багато клітковини і корисних речовин. Медики рекомендують тим, хто хоче зберегти здоров’я серцево-судинної системи, вживати як мінімум 85 грамів необробленого зерна на день.
Sorry, the comment form is closed at this time.

No comments yet.