Сік врятує від ожиріння
By Юрій Борщенко at 18 December, 2009, 2:16 pm
Сік врятує від ожиріння
Вчені з університету Мінессоти з’ясували, що будь-який свіжовичавлений фруктовий сік запобігає розвитку ожиріння і значно знижує ризик захворювання на цукровий діабет.
У багаторічному дослідженні взяли участь більше 14 тисяч чоловіків і жінок у віці від 19 років. У результаті аналізу отриманих даних учені змогли з високим рівнем вірогідності визначити, що щоденне вживання склянки (250 мл) свіжовичавленого фруктового соку на 38 відсотків зменшує ризик виникнення ожиріння і на 52% – цукрового діабету.
Крім цього, автори дослідження акцентували увагу на тому, що споживачі фруктового соку не відчувають нестачі вітамінів, рідше хворіють на простудні захворювання і демонструють більшу фізичну активність, ніж ті, хто не включає свіжовичавлений сік у свій щоденний раціон.
Sorry, the comment form is closed at this time.

No comments yet.